روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
سرخط خبرها

خروج مرگبار قطار از ریل در پاکستان | دست‌کم ۱۹ کشته و بیش از ۵۰ زخمی

  • کد خبر: ۱۷۷۹۲۹
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
خروج مرگبار قطار از ریل در پاکستان | دست‌کم ۱۹ کشته و بیش از ۵۰ زخمی
بر اثر خروج قطار از ریل در پاکستان دست کم ۱۹ نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند.

شهرآرانیوز - مقامات پاکستان گفته‌اند که خروج قطار از ریل در نزدیکی شهر نوابشاه در جنوب استان سند رخ داده است. آن‌ها افزود‌ه‌اند که این قطار از کراچی به سمت راولپندی در حرکت بود که ۱۰ واگن آن از مسیر خارج شدند.

خروج مرگبار قطار از ریل در پاکستان | دست‌کم ۱۹ کشته و بیش از ۵۰ زخمی

طبق گزارش اسکای نیوز، خواجه سعد رفیق، وزیر راه آهن پاکستان گفته است: «در بیمارستان‌های نواب شاه و سوکور وضعیت اضطراری اعلام شده است.»

خروج مرگبار قطار از ریل با دست‌کم ۱۵ کشته و بیش از ۵۰ زخمی

هم‌اکنون تردد در مسیرهای راه‌آهن متوقف شده تا تعمیرات لازم انجام شود. ویدئوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی ده‌ها نفر را در محل حادثه نشان می‌دهد. تعدادی از مسافران هم درحال‌خارج‌شدن از واگن‌های واژگون‌شده هستند.

به دلیل کهنه‌بودن سیستم‌های ارتباطی دوران استعمار و کم‌بودن استاندارد‌های ایمنی، تصادف قطار در پاکستان نسبتاً رایج است. در سال ۲۰۲۱، دو قطار در حال حرکت در استان سند با یکدیگر برخورد کردند که منجر به کشته‌شدن حداقل ۴۰ نفر و زخمی‌شدن ده‌ها نفر شد.

براساس گزارش رسانه‌های محلی، بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹، ۱۵۰ نفر در چنین حوادثی جان خود را از دست داده‌اند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->